Kadra Centrum Terapii PROMITIS - Warszawa

Terapeuci Warszawa

Nasz zespół w Warszawie

 

PSYCHOLODZY, PSYCHOTERAPEUCI

1Izabella Kurzejewska
Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja psychologia wychowawcza i defektologia). Autorka książek dla dzieci w wieku młodszym szkolnym, wspomagających rozwój poznawczy. Współpracuje z wydawnictwami prasowymi w zakresie poradnictwa dla rodziców. Prowadzi diagnozy rozwoju ogólnego dzieci w wieku szkolnym, poradnictwo dla rodziców i indywidualną stymulację rozwoju dzieci z problemami emocjonalnymi.
2Beata Alexandrowicz
Mgr psychologii klinicznej, psychoterapeuta. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym. Posiada ponad 20-letnią praktykę w zawodzie psychologa klinicznego, diagnosty, psychoterapeuty indywidualnego i grupowego. Szkolenia w Instytucie Psychoanalizy i Psychoterapii. Udział w wielu konferencjach i szkoleniach naukowych. Specjalizuje się w diagnozie i terapii osób dorosłych z zaburzeniami emocjonalnymi, depresyjnymi, psychosomatycznymi i osobowości.
3Anna Kwiatkowska-Orszulak
Absolwentka wydziału psychologii klinicznej pod okiem prof. Andrzeja Jakubika w Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Warszawie. Szkoliła się w fundacji Synapsis, Szpitalu Wolskim, Scolarze, Centrum CBT. Ukończyła dwa lata Szkoły Psychoterapii w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra – rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Jest absolwentką kwalifikacyjnego kursu pedagogicznego w Instytucie Doskonalenia Kadr Pedagogicznych. Posiada członkostwo PTI. Doświadczenie zdobyła w ZSS nr 92, w którym pracowała jako psycholog zajmujący się dziećmi ze spektrum autyzmu, zespołem Downa, niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami emocjonalnymi. Jest autorką innowacji pedagogicznych „Spotkania z Kitką i Patkiem- trening nawiązywania relacji interpersonalnych oparty na Teorii Umysłu’ oraz „Muzyka łagodzi obyczaje- nauka i kształtowanie pożądanych postaw uczniów poprzez działania muzyczno-ruchowe w oparciu o metodę Labana”. Jest psychologiem dziecięcym, diagnostą oraz terapeutą. Pracuje w podejściu integratywnym z fundamentem humanistyczno-egzystencjonalnym. Kieruje się słowami Janusza Korczaka – „Nie ma dzieci, są ludzie”. Opiera się na kontakcie, relacji i doświadczeniu „tu i teraz”. Swoją pracę poddaje superwizji. Obecnie w trakcie certyfikacji “Practitioner in Therapeutic Play Skills”. Ukończone kursy i szkolenia: „Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem- Profil Psychoedukacyjny PEP-R” – Synapsis,;”Neurobiofeedback – kurs kwalifikacyjny I stopnia dla Terapeutów”- Biomed; „ICF – Międzynarodowa Klasyfikacja Funkcjonowania Zdrowia i Niepełnosprawności” WCIES; „Trudne zachowania u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Metody behawioralne”- Scolar; „Skrzynka z narzędziami – przegląd technik i procedur terapeutycznych stosowanych w leczeniu zachowań agresywnych” – CBT; „Szkolenie dla realizatorów „Przyjaciele Zippiego”- WCIES; „Podstawowe problemy terapii i edukacji dzieci z autyzmem”- Fundacja Synapsis
4Małgorzata Molak
Pedagog specjalny, psychoterapeuta w trakcie szkolenia. Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym pod stałą superwizją ekspertów z Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Przez 4 lata była konsultantem w telefonie zaufania dla osób w kryzysie emocjonalnym 116123 Instytutu Psychologii Zdrowia, a przez pół roku w telefonie dla dzieci i młodzieży 116111 Fundacji Dzieci Niczyje. Odbyła staże w Klinicznym Oddziale Psychiatrycznym IV Klinika Psychiatrii Instytutu Psychiatrii i Neurologii oraz Oddziale Dziennym II Kliniki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego. W pracy cechuje ją zaangażowanie w problemy pacjenta, uwaga oraz budowanie poczucia bezpieczeństwa. Prowadzi psychoterapię indywidualną osób z zaburzeniami lękowymi, afektywnymi oraz osób z zaburzeniami osobowości.
5Katarzyna Jaczun-Łydzińska
psycholog, psycholog dziecięcy, instruktor terapii zajęciowej, certyfikowany terapeuta środowiskowy, absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie – kierunek społeczna psychologia kliniczna oraz Studium Medycznego im. M. Kopernika w Toruniu. Od wielu lat pracuje z dziećmi i ich rodzicami w duchu psychologii systemowej i poznawczo-behawioralnej, oraz z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Pracowała jako jako instruktor terapii zajęciowej (koordynując plany rehabilitacyjne, prowadząc zajęcia grupowe, indywidualne), kierowała świetlicą socjoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży, koordynowała turnusy rehabilitacyjne. Specjalizuje się w psychologii twórczości. W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje malarstwo i nowatorskie techniki artystyczne jako sposoby wrażania i zgłębiania siebie. Obecnie pracuje jako psycholog na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym, gdzie zajmuje się m.in. prowadzeniem psychoterapii grupowej dla dorosłych, terapii indywidualnej, muzykoterapii, psychorysunku, treningów umiejętności społecznych. W Centrum terapii PROMITIS udziela porad i pomocy psychologicznej z zakresu problemów wychowawczych, rozwoju dzieci, form stymulacji dzieci zdolnych, problemów komunikacyjnych, relacji małżeńskich, zaburzeń emocjonalnych. Posiada duże doświadczenie w leczeniu nerwic (także nerwicy natręctw), depresji, zaburzeń i chorób psychosomatycznych oraz psychoz (w tym schizofrenii). Zajmuje się diagnozą dzieci także osób dorosłych (głównie diagnoza osobowości). Prowadzi również ogólnorozwojowe i edukacyjne autorskie zajęcia dla dzieci i rodziców.
 
 

TERAPEUCI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

1Tomasz Sobolewski
Pedagog, specjalność: oligofrenopedagogika, tyflopedagogika, terapeuta integracji sensorycznej, pracuje jako nauczyciel z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim oraz z dziećmi niewidomymi i słabo widzącymi. Prowadzi indywidualną terapię integracji sensorycznej w ramach prywatnej praktyki. Ukończył szkolenia z zakresu terapii SI w pracy z dzieckiem autystycznym oraz stymulacja systemu wzrokowego u dzieci. Prowadzi zajęcia z zakresu oligofrenopedagogiki na kursach kwalifikacyjnych.
2Ewa Michalska
Dyplomowany terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny – oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie i ze spectrum autyzmu. Terapeuta III stopnia metody Integracji Sensorycznej i Terapii Ręki, odbyła staż specjalistyczny u p. Zbigniewa Przyrowskiego. Terapeuta Terapii Pedagogicznej i Terapii Behawioralnej. Specjalista TUS i Socjoterapii – ukończyła III stopniowy Kurs Certyfikowany i Trenerski Amity ART „Trening zastępowania agresji oraz Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”. Menadżer zarządzania i organizacji w placówkach oświatowych. Na co dzień zdobywająca cenne doświadczenie w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi na Targówku w pracy z dziećmi jako nauczyciel wychowawca, nauczyciel wspierający, pedagog specjalny, nauczyciel specjalista – terapeuta metody Integracji Sensorycznej i Terapii Ręki.
3Dominika Orzechowska – Ostaszewska
Pedagog specjalny (UW), terapeuta integracji sensorycznej (Studia podyplomowe z zakresu Teorii Integracji Sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, WSSE). Na co dzień pracuje w przedszkolu integracyjnym z dziećmi i ich rodzicami. Posiada uprawnienia i doświadczenie w pracy z dzieckiem z ADHD (szkolenie organizowane przez Poradnię Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Akademii Medycznej w Warszawie oraz Fundację Przyjaciół Szpitala Dziecięcego przy Litewskiej). W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje metody Sally Goddard (certyfikat Instytutu INPP w Chester), elementy Ruchu Rozwijającego Weroniki Scherborne (warsztat I stopnia), Orginal Play. Ukończyła szkolenie z zakresu terapii wzroku oraz pierwszy stopień terapii ręki.
4Małgorzata Dowgiałło
Logopeda (Akademia Pedagogiki Specjalnej), surdologopeda (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej), neurologopeda (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), terapeuta integracji sensorycznej (międzynarodowy certyfikat PSTIS), oligofrenopedagog (Wyższa Szkoła o Zdrowiu w Bydgoszczy). Na co dzień nauczyciel wspomagający w przedszkolu integracyjnym na warszawskiej Pradze. W swojej pracy terapeutycznej w zakresie integracji sensorycznej wykorzystuje elementy psychomotoryki ( kurs II stopnia) oraz ruchu rozwijającego wg. Weroniki Sherborne (kurs I stopnia), pamiętając o nieustannym stymulowaniu rozwoju mowy. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnościami ruchowymi i intelektualnymi. Prywatnie mama, miłośniczka teatru, rękodzielniczka.
 
10 LAT PROMITIS

Komunikat

Wybór

Szczegóły

Informacja na temat RODO oraz o wykorzystaniu plików cookies oraz podobnych technologii

Ta strona wykorzystuje niezbędne pliki cookies oraz podobne technologie w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego jej działania. Aby korzystać z witryny niezbędna jest ich akceptacja. Możemy również wykorzystywać opcjonalne pliki cookies, aby analizować ruch na stronie oraz personalizować treści i reklamy. Udostępniamy te informacje naszym partnerom: Google LLC i Meta Platforms, aby wspierać rozwój tej strony oraz nasze działania marketingowe. Możesz wyrazić jednocześnie zgodę na stosowanie niezbędnych oraz opcjonalnych technologii klikając przycisk "Akceptuję wszystko" lub dostosować zgody klikając przycisk "Dostosuj wybór". W dowolnym momencie możesz zmienić preferencje opcjonalnych zgód poprzez wywołanie tego komunikatu. W tym celu należy kliknąć ikonę zlokalizowaną w lewym dolnym rogu strony. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności (załączonej poniżej) lub w polityce prywatności naszych partnerów: Polityka prywatności Google i Polityka prywatności Meta.

Szczegółowe informacje na przetwarzania danych osobowych (RODO) oraz cookies: Polityka prywatności

Niezbędne
Analityka i agregacja
Reklamy
Funkcjonalności serwisu
Personalizacja serwisu
Przekazywanie do Google
Remarketing

Pliki cookie (tzw. "ciasteczkach") to małe pliki tekstowe, które są stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron. Podobne technologie to skrypty (kody programistyczne), które mają na celu takie samo działanie jak pliki cookie. Niezbędne pliki cookie oraz podobne technologie nie mogą być wyłączone gdyż są niezbędne do korzystania ze strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tego typu technologii. Według obowiązujego prawa, możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania strony. Jednak do wszystkich innych rodzajów plików cookie oraz podobnych technologii potrzebujemy zezwolenia użytkownika. Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

Cookie Display