Kadra Centrum Terapii PROMITIS - Warszawa

Terapeuci Warszawa

Nasz zespół w Warszawie

PSYCHOLODZY, PSYCHOTERAPEUCI

Tomasz Rupniewski psycholog oraz terapeuta par i rodzin, specjalizujący się w pracy z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz rodzinami przechodzącymi przez kryzysy. W swojej praktyce łączy wieloletnie doświadczenie kliniczne z empatycznym, uważnym podejściem do pacjenta. Pracował na stanowiskach kierowniczych w placówkach ochrony zdrowia psychicznego, w tym jako Kierownik Centrum Zdrowia Psychicznego oraz Oddziału Dziennego Psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży. Prowadził również liczne warsztaty dla rodziców, w tym specjalistyczne zajęcia dedykowane ojcom, oraz wspierał osoby doświadczające trudności wychowawczych i emocjonalnych. Swoją pomoc kieruje do osób indywidualnych, par i rodzin, które zmagają się z takimi wyzwaniami jak zaburzenia lękowe, depresyjne, przemoc, uzależnienia, współuzależnienie, ADHD czy spektrum autyzmu. W pracy diagnostycznej wykonuje badania ADOS-2 – uznawany za złoty standard w diagnozie autyzmu – łącząc rzetelność z indywidualnym podejściem do każdego pacjenta. W swojej pracy terapeutycznej kieruje się założeniami Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), której celem jest wspólne odkrywanie zasobów i możliwości zmiany. Szczególną wagę przywiązuje do budowania relacji opartej na zaufaniu, bezpieczeństwie i wzajemnym szacunku – uznając ją za fundament skutecznej terapii.Jego pacjenci cenią go za profesjonalizm, spokój, trafne pytania i umiejętność towarzyszenia w najtrudniejszych momentach życia. 

Anna Jurkowska  certyfikowana psychoterapeutka oraz analityczka grupowa z ponad 15-letnim doświadczeniem klinicznym w pracy z osobami dorosłymi. Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim, a swoje kwalifikacje terapeutyczne zdobywała w renomowanym Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów” – jednostce posiadającej akredytację Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Jest aktywną członkinią tego Instytutu, co gwarantuje najwyższe standardy etyczne, merytoryczne i superwizyjne jej pracy. Prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową w nurcie psychodynamicznym. Wspiera osoby doświadczające zaburzeń lękowych, nerwic, trudności psychosomatycznych, zaburzeń osobowości oraz problemów wynikających z syndromu DDA, współuzależnienia czy bolesnych relacji interpersonalnych. Pracuje również z osobami w sytuacjach kryzysowych – takich jak żałoba, rozwód czy adaptacja do nowych warunków życiowych – pomagając im zrozumieć emocje i odzyskać poczucie wewnętrznej stabilności. Szczególną wagę przywiązuje do relacji terapeutycznej – bezpiecznej, pełnej szacunku przestrzeni, w której pacjent może przyglądać się sobie, lepiej rozumieć swoje mechanizmy funkcjonowania i wprowadzać trwałe zmiany. Jej podejście cechuje głęboka empatia, profesjonalizm oraz autentyczne zaangażowanie w towarzyszenie pacjentom na drodze ich rozwoju.

Edyta Korona-Jędrzejewska – psycholog o specjalności psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna, socjolog, doradca zawodowy, certyfikowany specjalista w zakresie pomocy ofiarom przemocy w rodzinie. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku: „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwojowymi” oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki.  Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w licznych konferencjach, kursach i szkoleniach. W swojej pracy wykorzystuje Trening Umiejętności Społecznych, Metodę Dobrego Startu i Kinezjologii Edukacyjnej Knillów Jako doradca zawodowy . Swoje doświadczenie zdobywała pracując z dorosłymi dziećmi i młodzieżą z różnymi zaburzeniami rozwojowymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, przedszkolu integracyjnym oraz Zespole Wychowania i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej. Posiada doświadczenie w sporządzaniu diagnoz i opinii psychologicznych dzieci i dorosłych. Sporządza opinie psychologiczne na potrzeby Sądu, w sprawach opiekuńczych i wychowawczych, na potrzeby odszkodowań w wypadkach komunikacyjnych oraz orzecznictwa ZUS. Jako doradca zawodowy świadczy usługi w zakresie: diagnozy preferencji i predyspozycji edukacyjno–zawodowych; indywidualnego doradztwa edukacyjno–zawodowego  dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych; pomoc w zaplanowaniu ścieżki kariery zawodowej; przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. W doradztwie zawodowym skupiam się na aspiracjach, dążeniach i rzeczywistych pragnieniach zawodowych.

Joanna Cholewa – psycholog, pedagog, psychodietetyk. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Psychologia Organizacji i Zarządzania w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz studia podyplomowe w Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi z pedagogiki specjalnej w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu a także studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie z psychodietetyki. Posiada kwalifikacje do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, które zdobyła na kursie podczas studiów podyplomowych. Doświadczenie zawodowe zdobyła na praktykach w Przedszkolu nr 2 Samorządowym z Grupą Integracyjną w Rykach. Pracowała również jako psychodietetyk w Poradni Dietetycznej Twoja Nowa Dieta oraz jako psycholog w przedszkolach integracyjnych oraz w przedszkolu terapeutycznym w Grodzisku Mazowieckim prowadząc terapie indywidualne oraz zajęcia TUS, a także w poradniach psychologiczno – pedagogicznych w Warszawie. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji online z dziećmi i młodzieżą. Pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym z dziećmi i młodzieżą, która ma: trudności w nauce, problemy z koncentracją uwagi, problemy emocjonalne, stany depresyjne, problemy z odżywianiem się, niską samoocenę i niskie poczucie własnej wartości oraz wiele innych. Pracuje także z dziećmi ze spektrum autyzmu w tym również z Zespołem Aspergera oraz z dziećmi z ADHD, dysleksją rozwojową, Zespołem Downa, i inne. Prowadzi konsultacje psychologiczne, terapie indywidualne oraz Trening Umiejętności Społecznych a także oraz diagnozy, wystawia opinie i zaświadczenia.

Aleksandra Ślusarz – psycholog o specjalności klinicznej i neuropsychologicznej, diagnosta, psychoterapeuta w trakcie certyfikowanego
4-letniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej Centrum CBT, rekomendowanej przez PTTPB. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, absolwentka studiów podyplomowych z Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych, posiada kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki dla nauczycieli i wychowawców odbyła także liczne szkolenia i kursy z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyła staż i praktyki w Klinice Psychiatrii w Lublinie na oddziale Psychiatrii Sądowej oraz na oddziale Psychiatrii Młodzieżowej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozie zaburzeń ze spektrum autyzmu, uprawnienia do diagnozy narzędziem ADOS-2. Ma długoletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi i nastolatkami ze spektrum autyzmu oraz ADHD opierające się na prowadzeniu terapii indywidualnej jak i grupowej (Trening Umiejętności Społecznych). Swoje doświadczenie rozwijała podczas pracy w terapeutycznym przedszkolu oraz poradniach psychologiczno- pedagogicznych. Posiada także uprawnienia do diagnozy w kierunku ADHD, dysleksji. Prowadzi konsultacje psychologiczne, poradnictwo dla rodziców, terapię indywidualną z dziećmi i młodzieżą. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w pracy z zaburzeniami neurorozwojowymi. Zajmuje się także wsparciem psychologicznym pacjentów na różnych etapach rozwoju, pomaga w radzeniu sobie z kryzysami emocjonalnymi, zaburzeniami nastroju, zaburzeniami lękowymi, obniżonym poczuciem własnej wartości oraz pacjentami potrzebującymi wsparcia w różnorodnych trudnościach życiowych.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji i nieustannie doskonali swoje umiejętności, biorąc udział w dodatkowych szkoleniach, warsztatach, konferencjach. W pracy terapeutycznej koncentruje się na indywidualnym podejściu do każdego pacjenta, wspierając w radzeniu sobie z trudnościami pacjentów a także udzielając wsparcia rodzicom.

Aleksandra Grzechnik – psycholożka, ukończyła studia dzienne na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja Wspieranie Rozwoju Osobowości). Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (uczestnictwo w stażu Akademia Wychowawców Fundacji Bullerbyn, praca w przedszkolu demokratycznym Zielona Wieża i inne). Ukończyła podstawowe szkolenia z zakresu Porozumienia bez przemocy oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Aktualnie pracuje jako psycholożka w Niepublicznej Szkole Podstawowej PROMITIS, gdzie prowadzi terapie psychologiczne dla dzieci ze spektrum autyzmu. W Centrum Terapii PROMITIS prowadzi poradnictwo dla rodziców, konsultacje psychologiczne oraz terapię dzieci i młodzieży w wieku przedszkolnym i szkolnym. Pracuje z osobami, które doświadczają trudności w zakresie różnych obszarów życia: emocji, relacji, poczucia własnej wartości, samooceny, koncentracji, obniżonego nastroju oraz wielu innych. W swojej pracy łączy elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, pracy na relacji, porozumienia bez przemocy oraz technik poznawczo-behawioralnych. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach. 

Weronika Gazda – psycholog, ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia podyplomowe w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie z seksuologii klinicznej. Pracuje w nurcie systemowym i poznawczo-behawioralnym.  Prowadzi wsparcie psychologiczne dla młodzieży i dorosłych, dla par oraz rodzin. Pomaga osobom doświadczającym zaniżonego poczucia własnej wartości, problemów emocjonalnych oraz trudności w relacjach z innymi ludźmi. Pracuje z parami hetero i homoseksualnymi. Niezależnie od odczuwanych i zgłaszanych przez Państwa trudności i wyrażanych potrzeb doświadczą Państwo w kontakcie z nią z szacunku, otwartości i pełnego zaangażowania.

Karolina Suszek-Szpil – psycholog, specjalistka psychoterapii uzależnień. Jest w trakcie akredytowanej przez PTTPB 4 letniej szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Towarzyszy osobom w identyfikowaniu posiadanych zasobów tak, aby mogły funkcjonować w optymalny sposób w codziennym życiu. Pracuje z osobami, które odczuwają trudności: w obszarze relacji, radzenia sobie z emocjami, które przekładają się na jakość życia. Prowadzi indywidualne sesje wsparcia psychologicznego i psychoterapii uzależnień. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w: Specjalistycznej Poradnia OPTA, Poradni MONAR w Puławach, stacjonarnych ośrodkach leczenia uzależnień i podwójnej diagnozy w Gliwicach i Otwocku, organizacjach pozarządowych, niepublicznych uczelniach. W pracy wykorzystuje elementy: dialogu motywującego, terapii poznawczo-behawioralnej i DBT. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Bierze udział w superwizji indywidualnej i grupowej.

Anna Kruczyńska – psycholog, ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim, specjalność psychologia kliniczna. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi, prowadzi terapię psychologiczną dla dzieci ze spektrum autyzmu, trudnościami rozwojowymi, diagnostykę oraz poradnictwo dla rodziców.

 
 

TERAPEUCI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Tomasz Sobolewski  pedagog, specjalność: oligofrenopedagogika, tyflopedagogika, terapeuta integracji sensorycznej, pracuje jako nauczyciel z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim oraz z dziećmi niewidomymi i słabo widzącymi. Prowadzi indywidualną terapię integracji sensorycznej w ramach prywatnej praktyki. Ukończył szkolenia z  zakresu terapii SI w pracy z dzieckiem autystycznym oraz stymulacja systemu wzrokowego u dzieci. Prowadzi zajęcia z zakresu oligofrenopedagogiki na kursach kwalifikacyjnych.

Dominika Orzechowska – Ostaszewska  pedagog specjalny (UW), terapeuta integracji sensorycznej (Studia podyplomowe z zakresu Teorii Integracji Sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, WSSE). Na co dzień pracuje w przedszkolu integracyjnym z dziećmi i ich rodzicami. Posiada uprawnienia i doświadczenie w pracy z dzieckiem z ADHD (szkolenie organizowane przez Poradnię Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Akademii Medycznej w Warszawie oraz Fundację Przyjaciół Szpitala Dziecięcego przy Litewskiej). W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje metody Sally Goddard (certyfikat Instytutu INPP w Chester), elementy Ruchu Rozwijającego Weroniki Scherborne (warsztat I stopnia), Orginal Play. Ukończyła szkolenie z zakresu terapii wzroku oraz pierwszy stopień terapii ręki.

Monika Hebda   terapeuta integracji sensorycznej, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej, posiadająca dwa certyfikaty Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej – uprawniające zarówno do prowadzenia terapii SI, jak i do diagnozowania w oparciu o Standaryzowane Polskie Testy Integracji Sensorycznej. Od 14 lat z zaangażowaniem pracuje z dziećmi, wspierając ich rozwój, samodzielność i poczucie kompetencji. Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu indywidualnych planów nauczania, diagnozowaniu trudności oraz ocenie postępów uczniów. W pracy terapeutycznej i edukacyjnej łączy wiedzę merytoryczną z głęboką empatią i umiejętnością budowania relacji – co sprawia, że dzieci czują się przy niej bezpieczne i otwarte na współpracę.Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń integracji sensorycznej, szczególnie u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej podejście charakteryzuje się uważnością, indywidualizacją oddziaływań oraz cierpliwością w towarzyszeniu dziecku w jego rozwoju.Prywatnie miłośniczka książek, herbaty, ogrodnictwa i górskich wędrówek, które stanowią dla niej źródło inspiracji i wewnętrznej równowagi. Najchętniej spędza wolny czas w gronie rodziny.

Anna Karczewska – jestem absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna oraz Terapia pedagogiczna, a także studiów podyplomowych Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej na Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu. Swoją drogę z nauczaniem dzieci zaczęłam już w trakcie studiów zdobywając doświadczenie z zakresu nauczania. Już wtedy zrozumiałam, że to jest to, co chce robić w swoim życiu. Po zakończeniu studiów zaczęłam pracę w szkole. Jestem osobą ambitną, cierpliwą i lubiącą się uczyć nowych rzeczy. Miłośniczka książek, gier planszowych, puzzli i kuchni włoskiej.

Paulina Szymczak – pedagog specjalny, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej oraz certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej z ośmioletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Na co dzień pracuje w szkole podstawowej, gdzie z zaangażowaniem wspiera rozwój uczniów, łącząc wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej z praktyką terapeutyczną. W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje elementy ontogenezy dziecięcej oraz wzorców rozwojowych charakterystycznych dla pierwszego roku życia. Dużą rolę odgrywa dla niej uczenie się wielozmysłowe i naprzemienność działań, które pomagają dzieciom integrować bodźce i budować adekwatne reakcje adaptacyjne. Szczególną uwagę poświęca dzieciom z trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi, stale rozwijając się na kursach i szkoleniach z zakresu pracy z dzieckiem trudnym i agresywnym w przedszkolu i szkole. Fascynuje ją logika i precyzja, z jaką funkcjonuje ludzkie ciało – to, jak każdy jego element współdziała z innymi w procesach rozwojowych, poznawczych i emocjonalnych. Przekłada tę fascynację na codzienną pracę, z pasją wspierając dzieci w odkrywaniu ich możliwości i mocnych stron.

Dorota Piekut – pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz Terapię Pedagogiczną. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi zdrowymi jak również dysfunkcyjnymi. Jest certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej posiadającym kwalifikacje do diagnozowania oraz prowadzenia terapii SI. Nieustannie pogłębia swoją wiedzę, uczestnicząc w specjalistycznych kursach.

Magdalena Michalak – mgr filologii rosyjskiej, z uprawnieniami pedagogicznymi, terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej. Absolwentka UMCS w Lublinie Wydziału Humanistycznego, a także podyplomowych studiów w Centrum Integracji Sensorycznej w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie Instytutu Sportu i Rekreacji w Warszawie. Uczestniczka kursów: Wzrok i Widzenie na temat „Terapia i usprawnianie funkcji wzrokowych i procesu widzenia w szerokim ujęciu neuropsychologicznym i sensomotorycznym”, a także „Bilateralna Integracja – program szkolny”. Zdobyta wiedza i doświadczenie własne pomagają spojrzeć na problemy dzieci w ujęciu holistycznym, co znacznie usprawnia proces terapii Integracji Sensorycznej. Doskonale rozumie problemy z jakimi borykają się rodzice dzieci z zaburzeniami SI przez co praca terapeuty stała się pasją.

Katarzyna Orlik – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej posiadający kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. Trener pierwszego stopnia w zakresie Sensoplastyki. Certyfikowany Terapeuta Ręki. Ukończyła m.in. takie szkolenia, jak: Arteterapia – zmysłami w emocje; Logorytmika – ruch, słuch, słowo; Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju, Bare Foot, Kontakt czyli uważna komunikacja z dzieckiem. Nieustannie pogłębia swoją wiedzę uczestnicząc w specjalistycznych kursach oraz studiach podyplomowych. Zawodowo związana z placówkami edukacyjno-wychowawczymi.

Anna Grygoruk –  terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka ręki, trener TUS i TZA. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie terapii i diagnozy integracji sensorycznej oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu. Na co dzień pracuje jako nauczycielka współorganizująca proces kształcenia integracyjnego w szkole podstawowej. Swoją wiedzę ciągle pogłębia poprzez uczestnictwo w różnych kursach i szkoleniach specjalistycznych. Kreatywna, sumienna i cierpliwa, podążająca za potrzebami dziecka.

LEKARZE PSYCHIATRZY

Anna Iwanek-Zakrzewska  lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w Klinice Dzieci i Młodzieży IPiN w Warszawie w okresie 1991-2001 pod kierunkiem prof. I.Namysłowskiej, oraz w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Akademii Medycznej w W-wie pod kierunkiem prof. T.Wolańczyka (2001-2003). Gruntowne szkolenie psychoterapeutyczne przeszła w ramach Polskiego Towarzystwa Rozwoju Psychoanalizy w okresie 1990-1999. W ostatnich latach dąży do całościowego podejścia do problemu zdrowia i choroby, odbywa szkolenia, a w podejściu terapeutycznym wykorzystuje również i naturalne metody leczenia, np. suplementy diety. Pomaga przede wszystkim dzieciom z zaburzeniami rozwoju, z cechami autyzmu, nadpobudliwym oraz młodzieży szkolnej i młodym dorosłym w kryzysach, różnorodnych problemach emocjonalnych oraz w zaburzeniach psychicznych.

Arkadiusz Garczyński  lekarz, specjalista psychiatra, od ponad 10 lat pracuje w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie, posiada także doświadczenie w pracy za granicą (UK). Wieloletnie doświadczenie w zakresie leczenia nerwic, zaburzeń nastroju, psychoz, uzależnień. Pracował m.in. w Oddziale Leczenia Nerwic i Depresji, Poradni Leczenia Zaburzeń Snu, Poradni i Oddziałach Ogólnopsychiatrycznych. Od lat związany z psychoanalizą lacanowską w Polsce i terapią psychoanalityczną.

Marcin Wilk  lekarz, specjalista psychiatra. Ukończył Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Lublinie w 2004 roku. Ma doświadczenie w diagnostyce i leczeniu osób dorosłych z psychozami, zaburzeniami nastroju (depresja, mania), lękami, uzależnieniami od alkoholu i innych substancji psychoaktywnych, otępieniami, zaburzeniami osobowości oraz w pracy z dziećmi i młodzieży. W swojej praktyce lubi łączyć metody farmakologiczne z oddziaływaniem psychoterapeutycznym. Prowadzi również konsultacje psychiatryczne w języku angielskim i rosyjskim.

LOGOPEDZI

Agata Midak  logopeda, pedagog, nauczyciel kontraktowy. Doświadczona specjalistka w zakresie diagnozy i terapii logopedycznej, pracująca z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Ukończyła studia licencjackie z pedagogiki resocjalizacyjnej w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie oraz studia magisterskie na kierunku logopedia. Posiada również status nauczyciela kontraktowego.Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w przedszkolach, szkołach terapeutycznych oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie prowadziła logopedyczne badania przesiewowe, kompleksowe diagnozy oraz indywidualną terapię logopedyczną. W pracy cechuje ją wysoka kultura organizacyjna, punktualność, precyzja oraz zaangażowanie w dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb pacjenta.Systematycznie rozwija swoje kompetencje zawodowe, uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach specjalistycznych. Ukończyła m.in. szkolenie z zakresu terapii miofunkcjonalnej w logopedii, kurs Terapeuty K-Taping w logopedii organizowany przez K-Taping Academy w Dortmundzie, a także kurs dotyczący wykorzystania metody Makaton, obejmującej znaki manualne i graficzne w komunikacji. Swoje umiejętności poszerzała również w obszarze alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (AAC), terapii logopedycznej online, elementów metody werbalno-tonalnej, a także treningu słuchowego metodą Tomatisa, jako formy wspierającej terapię logopedyczną. Uczestniczyła także w szkoleniach poświęconych dwujęzyczności i jej wpływowi na rozwój językowy dziecka, funkcjom motorycznym narządów mowy w diagnozie i terapii (ze szczególnym uwzględnieniem seplenienia międzyzębowego), jak również w studium przypadku poświęconym zagadnieniom związanym z bilingwizmem. Łączy wiedzę merytoryczną z empatycznym podejściem do pacjenta. W pracy logopedycznej dąży nie tylko do poprawy funkcji mowy, ale także do wzmocnienia pewności siebie i komfortu w komunikacji. Ceniona za profesjonalizm, skuteczność oraz ciepły i wspierający kontakt.

Justyna Słupska – logopeda. Absolwentka kierunku „logopedia z fonoaudiologią” na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, specjalizująca się w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu, zwłaszcza na etapie edukacji szkolnej. Swoje doświadczenie w pracy z najmłodszymi pacjentami zdobywała w przedszkolach – zarówno językowych, jak i terapeutycznych – gdzie prowadziła zajęcia wspierające rozwój mowy, komunikacji i funkcji poznawczych.W pracy logopedycznej łączy podejście holistyczne z praktycznym doświadczeniem i kreatywnością. W terapii chętnie sięga po różnorodne techniki wspomagające rozwój dziecka, dostosowując metody do jego indywidualnych potrzeb i możliwości. Stosuje zabawy, elementy ruchu i rytmu, które nie tylko wspierają cele terapeutyczne, ale również wzmacniają motywację i zaangażowanie dzieci. Ukończyła kursy z zakresu logorytmiki, terapii ręki oraz terapii miofunkcjonalnej, stale poszerzając swój warsztat zawodowy. Jej dodatkową pasją jest teatr, głos i techniki relaksacyjne, które z powodzeniem wplata w codzienną pracę terapeutyczną – wspierając rozwój mowy, emisji głosu i umiejętności regulacji emocji u dzieci.Ceniona za ciepłe, uważne podejście do pacjenta oraz umiejętność tworzenia atmosfery bezpieczeństwa i otwartości, sprzyjającej rozwojowi komunikacyjnemu.

DIETETYK

Magdalena Kamińska – dietetyk (Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW) oraz certyfikowany psychodietetyk Instytutu Dietetyki i Promocji Zdrowia. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku przygotowanie pedagogiczne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w szeregu placówek medycznych oraz poradni dietetycznych, jak również poprzez uczestnictwo w branżowych kursach, konferencjach i szkoleniach naukowych. Pracowała z dziećmi w gabinecie dietetycznym, a także w czasie zajęć w przedszkolu, gdzie prowadziła warsztaty o tematyce żywieniowej. Jako dietetyk zajmowała się indywidualnym poradnictwem żywieniowym w poradni Sunkins Lżejsze Życie oraz w Oxygen Fitness & Wellness Club. Miała okazję uczestniczyć w szeregu porad żywieniowych w ramach projektu dla studentów oraz programu „Jakość w POZ”. 

10 LAT PROMITIS

Komunikat

Wybór

Szczegóły

Informacja na temat RODO oraz o wykorzystaniu plików cookies oraz podobnych technologii

Ta strona wykorzystuje niezbędne pliki cookies oraz podobne technologie w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego jej działania. Aby korzystać z witryny niezbędna jest ich akceptacja. Możemy również wykorzystywać opcjonalne pliki cookies, aby analizować ruch na stronie oraz personalizować treści i reklamy. Udostępniamy te informacje naszym partnerom: Google LLC i Meta Platforms, aby wspierać rozwój tej strony oraz nasze działania marketingowe. Możesz wyrazić jednocześnie zgodę na stosowanie niezbędnych oraz opcjonalnych technologii klikając przycisk "Akceptuję wszystko" lub dostosować zgody klikając przycisk "Dostosuj wybór". W dowolnym momencie możesz zmienić preferencje opcjonalnych zgód poprzez wywołanie tego komunikatu. W tym celu należy kliknąć ikonę zlokalizowaną w lewym dolnym rogu strony. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności (załączonej poniżej) lub w polityce prywatności naszych partnerów: Polityka prywatności Google i Polityka prywatności Meta.

Szczegółowe informacje na przetwarzania danych osobowych (RODO) oraz cookies: Polityka prywatności

Niezbędne
Analityka i agregacja
Reklamy
Funkcjonalności serwisu
Personalizacja serwisu
Przekazywanie do Google
Remarketing

Pliki cookie (tzw. "ciasteczkach") to małe pliki tekstowe, które są stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron. Podobne technologie to skrypty (kody programistyczne), które mają na celu takie samo działanie jak pliki cookie. Niezbędne pliki cookie oraz podobne technologie nie mogą być wyłączone gdyż są niezbędne do korzystania ze strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tego typu technologii. Według obowiązujego prawa, możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania strony. Jednak do wszystkich innych rodzajów plików cookie oraz podobnych technologii potrzebujemy zezwolenia użytkownika. Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

Cookie Display