Nasz zespół w Warszawie
PSYCHOLODZY, PSYCHOTERAPEUCI
Tomasz Rupniewski – psycholog oraz terapeuta par i rodzin, specjalizujący się w pracy z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz rodzinami przechodzącymi przez kryzysy. W swojej praktyce łączy wieloletnie doświadczenie kliniczne z empatycznym, uważnym podejściem do pacjenta. Pracował na stanowiskach kierowniczych w placówkach ochrony zdrowia psychicznego, w tym jako Kierownik Centrum Zdrowia Psychicznego oraz Oddziału Dziennego Psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży. Prowadził również liczne warsztaty dla rodziców, w tym specjalistyczne zajęcia dedykowane ojcom, oraz wspierał osoby doświadczające trudności wychowawczych i emocjonalnych. Swoją pomoc kieruje do osób indywidualnych, par i rodzin, które zmagają się z takimi wyzwaniami jak zaburzenia lękowe, depresyjne, przemoc, uzależnienia, współuzależnienie, ADHD czy spektrum autyzmu. W pracy diagnostycznej wykonuje badania ADOS-2 – uznawany za złoty standard w diagnozie autyzmu – łącząc rzetelność z indywidualnym podejściem do każdego pacjenta. W swojej pracy terapeutycznej kieruje się założeniami Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), której celem jest wspólne odkrywanie zasobów i możliwości zmiany. Szczególną wagę przywiązuje do budowania relacji opartej na zaufaniu, bezpieczeństwie i wzajemnym szacunku – uznając ją za fundament skutecznej terapii.Jego pacjenci cenią go za profesjonalizm, spokój, trafne pytania i umiejętność towarzyszenia w najtrudniejszych momentach życia.
Anna Jurkowska – certyfikowana psychoterapeutka oraz analityczka grupowa z ponad 15-letnim doświadczeniem klinicznym w pracy z osobami dorosłymi. Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim, a swoje kwalifikacje terapeutyczne zdobywała w renomowanym Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów” – jednostce posiadającej akredytację Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Jest aktywną członkinią tego Instytutu, co gwarantuje najwyższe standardy etyczne, merytoryczne i superwizyjne jej pracy. Prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową w nurcie psychodynamicznym. Wspiera osoby doświadczające zaburzeń lękowych, nerwic, trudności psychosomatycznych, zaburzeń osobowości oraz problemów wynikających z syndromu DDA, współuzależnienia czy bolesnych relacji interpersonalnych. Pracuje również z osobami w sytuacjach kryzysowych – takich jak żałoba, rozwód czy adaptacja do nowych warunków życiowych – pomagając im zrozumieć emocje i odzyskać poczucie wewnętrznej stabilności. Szczególną wagę przywiązuje do relacji terapeutycznej – bezpiecznej, pełnej szacunku przestrzeni, w której pacjent może przyglądać się sobie, lepiej rozumieć swoje mechanizmy funkcjonowania i wprowadzać trwałe zmiany. Jej podejście cechuje głęboka empatia, profesjonalizm oraz autentyczne zaangażowanie w towarzyszenie pacjentom na drodze ich rozwoju.
Edyta Korona-Jędrzejewska – psycholog o specjalności psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna, socjolog, doradca zawodowy, certyfikowany specjalista w zakresie pomocy ofiarom przemocy w rodzinie. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku: „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwojowymi” oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w licznych konferencjach, kursach i szkoleniach. W swojej pracy wykorzystuje Trening Umiejętności Społecznych, Metodę Dobrego Startu i Kinezjologii Edukacyjnej Knillów Jako doradca zawodowy . Swoje doświadczenie zdobywała pracując z dorosłymi dziećmi i młodzieżą z różnymi zaburzeniami rozwojowymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, przedszkolu integracyjnym oraz Zespole Wychowania i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej. Posiada doświadczenie w sporządzaniu diagnoz i opinii psychologicznych dzieci i dorosłych. Sporządza opinie psychologiczne na potrzeby Sądu, w sprawach opiekuńczych i wychowawczych, na potrzeby odszkodowań w wypadkach komunikacyjnych oraz orzecznictwa ZUS. Jako doradca zawodowy świadczy usługi w zakresie: diagnozy preferencji i predyspozycji edukacyjno–zawodowych; indywidualnego doradztwa edukacyjno–zawodowego dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych; pomoc w zaplanowaniu ścieżki kariery zawodowej; przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. W doradztwie zawodowym skupiam się na aspiracjach, dążeniach i rzeczywistych pragnieniach zawodowych.
Joanna Cholewa – psycholog, pedagog, psychodietetyk. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Psychologia Organizacji i Zarządzania w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz studia podyplomowe w Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi z pedagogiki specjalnej w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu a także studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie z psychodietetyki. Posiada kwalifikacje do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, które zdobyła na kursie podczas studiów podyplomowych. Doświadczenie zawodowe zdobyła na praktykach w Przedszkolu nr 2 Samorządowym z Grupą Integracyjną w Rykach. Pracowała również jako psychodietetyk w Poradni Dietetycznej Twoja Nowa Dieta oraz jako psycholog w przedszkolach integracyjnych oraz w przedszkolu terapeutycznym w Grodzisku Mazowieckim prowadząc terapie indywidualne oraz zajęcia TUS, a także w poradniach psychologiczno – pedagogicznych w Warszawie. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji online z dziećmi i młodzieżą. Pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym z dziećmi i młodzieżą, która ma: trudności w nauce, problemy z koncentracją uwagi, problemy emocjonalne, stany depresyjne, problemy z odżywianiem się, niską samoocenę i niskie poczucie własnej wartości oraz wiele innych. Pracuje także z dziećmi ze spektrum autyzmu w tym również z Zespołem Aspergera oraz z dziećmi z ADHD, dysleksją rozwojową, Zespołem Downa, i inne. Prowadzi konsultacje psychologiczne, terapie indywidualne oraz Trening Umiejętności Społecznych a także oraz diagnozy, wystawia opinie i zaświadczenia.
Aleksandra Ślusarz – psycholog o specjalności klinicznej i neuropsychologicznej, diagnosta, psychoterapeuta w trakcie certyfikowanego
4-letniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej Centrum CBT, rekomendowanej przez PTTPB. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, absolwentka studiów podyplomowych z Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych, posiada kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki dla nauczycieli i wychowawców odbyła także liczne szkolenia i kursy z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyła staż i praktyki w Klinice Psychiatrii w Lublinie na oddziale Psychiatrii Sądowej oraz na oddziale Psychiatrii Młodzieżowej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozie zaburzeń ze spektrum autyzmu, uprawnienia do diagnozy narzędziem ADOS-2. Ma długoletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi i nastolatkami ze spektrum autyzmu oraz ADHD opierające się na prowadzeniu terapii indywidualnej jak i grupowej (Trening Umiejętności Społecznych). Swoje doświadczenie rozwijała podczas pracy w terapeutycznym przedszkolu oraz poradniach psychologiczno- pedagogicznych. Posiada także uprawnienia do diagnozy w kierunku ADHD, dysleksji. Prowadzi konsultacje psychologiczne, poradnictwo dla rodziców, terapię indywidualną z dziećmi i młodzieżą. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w pracy z zaburzeniami neurorozwojowymi. Zajmuje się także wsparciem psychologicznym pacjentów na różnych etapach rozwoju, pomaga w radzeniu sobie z kryzysami emocjonalnymi, zaburzeniami nastroju, zaburzeniami lękowymi, obniżonym poczuciem własnej wartości oraz pacjentami potrzebującymi wsparcia w różnorodnych trudnościach życiowych.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji i nieustannie doskonali swoje umiejętności, biorąc udział w dodatkowych szkoleniach, warsztatach, konferencjach. W pracy terapeutycznej koncentruje się na indywidualnym podejściu do każdego pacjenta, wspierając w radzeniu sobie z trudnościami pacjentów a także udzielając wsparcia rodzicom.
Aleksandra Grzechnik – psycholożka, ukończyła studia dzienne na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja Wspieranie Rozwoju Osobowości). Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (uczestnictwo w stażu Akademia Wychowawców Fundacji Bullerbyn, praca w przedszkolu demokratycznym Zielona Wieża i inne). Ukończyła podstawowe szkolenia z zakresu Porozumienia bez przemocy oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Aktualnie pracuje jako psycholożka w Niepublicznej Szkole Podstawowej PROMITIS, gdzie prowadzi terapie psychologiczne dla dzieci ze spektrum autyzmu. W Centrum Terapii PROMITIS prowadzi poradnictwo dla rodziców, konsultacje psychologiczne oraz terapię dzieci i młodzieży w wieku przedszkolnym i szkolnym. Pracuje z osobami, które doświadczają trudności w zakresie różnych obszarów życia: emocji, relacji, poczucia własnej wartości, samooceny, koncentracji, obniżonego nastroju oraz wielu innych. W swojej pracy łączy elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, pracy na relacji, porozumienia bez przemocy oraz technik poznawczo-behawioralnych. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach.
Weronika Gazda – psycholog, ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia podyplomowe w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie z seksuologii klinicznej. Pracuje w nurcie systemowym i poznawczo-behawioralnym. Prowadzi wsparcie psychologiczne dla młodzieży i dorosłych, dla par oraz rodzin. Pomaga osobom doświadczającym zaniżonego poczucia własnej wartości, problemów emocjonalnych oraz trudności w relacjach z innymi ludźmi. Pracuje z parami hetero i homoseksualnymi. Niezależnie od odczuwanych i zgłaszanych przez Państwa trudności i wyrażanych potrzeb doświadczą Państwo w kontakcie z nią z szacunku, otwartości i pełnego zaangażowania.
Karolina Suszek-Szpil – psycholog, specjalistka psychoterapii uzależnień. Jest w trakcie akredytowanej przez PTTPB 4 letniej szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Towarzyszy osobom w identyfikowaniu posiadanych zasobów tak, aby mogły funkcjonować w optymalny sposób w codziennym życiu. Pracuje z osobami, które odczuwają trudności: w obszarze relacji, radzenia sobie z emocjami, które przekładają się na jakość życia. Prowadzi indywidualne sesje wsparcia psychologicznego i psychoterapii uzależnień. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w: Specjalistycznej Poradnia OPTA, Poradni MONAR w Puławach, stacjonarnych ośrodkach leczenia uzależnień i podwójnej diagnozy w Gliwicach i Otwocku, organizacjach pozarządowych, niepublicznych uczelniach. W pracy wykorzystuje elementy: dialogu motywującego, terapii poznawczo-behawioralnej i DBT. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Bierze udział w superwizji indywidualnej i grupowej.
Anna Kruczyńska – psycholog, ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim, specjalność psychologia kliniczna. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi, prowadzi terapię psychologiczną dla dzieci ze spektrum autyzmu, trudnościami rozwojowymi, diagnostykę oraz poradnictwo dla rodziców.
TERAPEUCI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
Tomasz Sobolewski – pedagog, specjalność: oligofrenopedagogika, tyflopedagogika, terapeuta integracji sensorycznej, pracuje jako nauczyciel z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim oraz z dziećmi niewidomymi i słabo widzącymi. Prowadzi indywidualną terapię integracji sensorycznej w ramach prywatnej praktyki. Ukończył szkolenia z zakresu terapii SI w pracy z dzieckiem autystycznym oraz stymulacja systemu wzrokowego u dzieci. Prowadzi zajęcia z zakresu oligofrenopedagogiki na kursach kwalifikacyjnych.
Dominika Orzechowska – Ostaszewska – pedagog specjalny (UW), terapeuta integracji sensorycznej (Studia podyplomowe z zakresu Teorii Integracji Sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, WSSE). Na co dzień pracuje w przedszkolu integracyjnym z dziećmi i ich rodzicami. Posiada uprawnienia i doświadczenie w pracy z dzieckiem z ADHD (szkolenie organizowane przez Poradnię Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Akademii Medycznej w Warszawie oraz Fundację Przyjaciół Szpitala Dziecięcego przy Litewskiej). W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje metody Sally Goddard (certyfikat Instytutu INPP w Chester), elementy Ruchu Rozwijającego Weroniki Scherborne (warsztat I stopnia), Orginal Play. Ukończyła szkolenie z zakresu terapii wzroku oraz pierwszy stopień terapii ręki.
Monika Hebda – terapeuta integracji sensorycznej, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej, posiadająca dwa certyfikaty Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej – uprawniające zarówno do prowadzenia terapii SI, jak i do diagnozowania w oparciu o Standaryzowane Polskie Testy Integracji Sensorycznej. Od 14 lat z zaangażowaniem pracuje z dziećmi, wspierając ich rozwój, samodzielność i poczucie kompetencji. Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu indywidualnych planów nauczania, diagnozowaniu trudności oraz ocenie postępów uczniów. W pracy terapeutycznej i edukacyjnej łączy wiedzę merytoryczną z głęboką empatią i umiejętnością budowania relacji – co sprawia, że dzieci czują się przy niej bezpieczne i otwarte na współpracę.Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń integracji sensorycznej, szczególnie u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej podejście charakteryzuje się uważnością, indywidualizacją oddziaływań oraz cierpliwością w towarzyszeniu dziecku w jego rozwoju.Prywatnie miłośniczka książek, herbaty, ogrodnictwa i górskich wędrówek, które stanowią dla niej źródło inspiracji i wewnętrznej równowagi. Najchętniej spędza wolny czas w gronie rodziny.
Anna Karczewska – jestem absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna oraz Terapia pedagogiczna, a także studiów podyplomowych Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej na Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu. Swoją drogę z nauczaniem dzieci zaczęłam już w trakcie studiów zdobywając doświadczenie z zakresu nauczania. Już wtedy zrozumiałam, że to jest to, co chce robić w swoim życiu. Po zakończeniu studiów zaczęłam pracę w szkole. Jestem osobą ambitną, cierpliwą i lubiącą się uczyć nowych rzeczy. Miłośniczka książek, gier planszowych, puzzli i kuchni włoskiej.
Paulina Szymczak – pedagog specjalny, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej oraz certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej z ośmioletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Na co dzień pracuje w szkole podstawowej, gdzie z zaangażowaniem wspiera rozwój uczniów, łącząc wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej z praktyką terapeutyczną. W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje elementy ontogenezy dziecięcej oraz wzorców rozwojowych charakterystycznych dla pierwszego roku życia. Dużą rolę odgrywa dla niej uczenie się wielozmysłowe i naprzemienność działań, które pomagają dzieciom integrować bodźce i budować adekwatne reakcje adaptacyjne. Szczególną uwagę poświęca dzieciom z trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi, stale rozwijając się na kursach i szkoleniach z zakresu pracy z dzieckiem trudnym i agresywnym w przedszkolu i szkole. Fascynuje ją logika i precyzja, z jaką funkcjonuje ludzkie ciało – to, jak każdy jego element współdziała z innymi w procesach rozwojowych, poznawczych i emocjonalnych. Przekłada tę fascynację na codzienną pracę, z pasją wspierając dzieci w odkrywaniu ich możliwości i mocnych stron.
Dorota Piekut – pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz Terapię Pedagogiczną. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi zdrowymi jak również dysfunkcyjnymi. Jest certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej posiadającym kwalifikacje do diagnozowania oraz prowadzenia terapii SI. Nieustannie pogłębia swoją wiedzę, uczestnicząc w specjalistycznych kursach.
Magdalena Michalak – mgr filologii rosyjskiej, z uprawnieniami pedagogicznymi, terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej. Absolwentka UMCS w Lublinie Wydziału Humanistycznego, a także podyplomowych studiów w Centrum Integracji Sensorycznej w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie Instytutu Sportu i Rekreacji w Warszawie. Uczestniczka kursów: Wzrok i Widzenie na temat „Terapia i usprawnianie funkcji wzrokowych i procesu widzenia w szerokim ujęciu neuropsychologicznym i sensomotorycznym”, a także „Bilateralna Integracja – program szkolny”. Zdobyta wiedza i doświadczenie własne pomagają spojrzeć na problemy dzieci w ujęciu holistycznym, co znacznie usprawnia proces terapii Integracji Sensorycznej. Doskonale rozumie problemy z jakimi borykają się rodzice dzieci z zaburzeniami SI przez co praca terapeuty stała się pasją.
Katarzyna Orlik – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej posiadający kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. Trener pierwszego stopnia w zakresie Sensoplastyki. Certyfikowany Terapeuta Ręki. Ukończyła m.in. takie szkolenia, jak: Arteterapia – zmysłami w emocje; Logorytmika – ruch, słuch, słowo; Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju, Bare Foot, Kontakt czyli uważna komunikacja z dzieckiem. Nieustannie pogłębia swoją wiedzę uczestnicząc w specjalistycznych kursach oraz studiach podyplomowych. Zawodowo związana z placówkami edukacyjno-wychowawczymi.
Anna Grygoruk – terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka ręki, trener TUS i TZA. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie terapii i diagnozy integracji sensorycznej oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu. Na co dzień pracuje jako nauczycielka współorganizująca proces kształcenia integracyjnego w szkole podstawowej. Swoją wiedzę ciągle pogłębia poprzez uczestnictwo w różnych kursach i szkoleniach specjalistycznych. Kreatywna, sumienna i cierpliwa, podążająca za potrzebami dziecka.
LEKARZE PSYCHIATRZY
Anna Iwanek-Zakrzewska – lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w Klinice Dzieci i Młodzieży IPiN w Warszawie w okresie 1991-2001 pod kierunkiem prof. I.Namysłowskiej, oraz w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Akademii Medycznej w W-wie pod kierunkiem prof. T.Wolańczyka (2001-2003). Gruntowne szkolenie psychoterapeutyczne przeszła w ramach Polskiego Towarzystwa Rozwoju Psychoanalizy w okresie 1990-1999. W ostatnich latach dąży do całościowego podejścia do problemu zdrowia i choroby, odbywa szkolenia, a w podejściu terapeutycznym wykorzystuje również i naturalne metody leczenia, np. suplementy diety. Pomaga przede wszystkim dzieciom z zaburzeniami rozwoju, z cechami autyzmu, nadpobudliwym oraz młodzieży szkolnej i młodym dorosłym w kryzysach, różnorodnych problemach emocjonalnych oraz w zaburzeniach psychicznych.
Arkadiusz Garczyński – lekarz, specjalista psychiatra, od ponad 10 lat pracuje w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie, posiada także doświadczenie w pracy za granicą (UK). Wieloletnie doświadczenie w zakresie leczenia nerwic, zaburzeń nastroju, psychoz, uzależnień. Pracował m.in. w Oddziale Leczenia Nerwic i Depresji, Poradni Leczenia Zaburzeń Snu, Poradni i Oddziałach Ogólnopsychiatrycznych. Od lat związany z psychoanalizą lacanowską w Polsce i terapią psychoanalityczną.
Marcin Wilk – lekarz, specjalista psychiatra. Ukończył Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Lublinie w 2004 roku. Ma doświadczenie w diagnostyce i leczeniu osób dorosłych z psychozami, zaburzeniami nastroju (depresja, mania), lękami, uzależnieniami od alkoholu i innych substancji psychoaktywnych, otępieniami, zaburzeniami osobowości oraz w pracy z dziećmi i młodzieży. W swojej praktyce lubi łączyć metody farmakologiczne z oddziaływaniem psychoterapeutycznym. Prowadzi również konsultacje psychiatryczne w języku angielskim i rosyjskim.
LOGOPEDZI
Agata Midak – logopeda, pedagog, nauczyciel kontraktowy. Doświadczona specjalistka w zakresie diagnozy i terapii logopedycznej, pracująca z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Ukończyła studia licencjackie z pedagogiki resocjalizacyjnej w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie oraz studia magisterskie na kierunku logopedia. Posiada również status nauczyciela kontraktowego.Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w przedszkolach, szkołach terapeutycznych oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie prowadziła logopedyczne badania przesiewowe, kompleksowe diagnozy oraz indywidualną terapię logopedyczną. W pracy cechuje ją wysoka kultura organizacyjna, punktualność, precyzja oraz zaangażowanie w dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb pacjenta.Systematycznie rozwija swoje kompetencje zawodowe, uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach specjalistycznych. Ukończyła m.in. szkolenie z zakresu terapii miofunkcjonalnej w logopedii, kurs Terapeuty K-Taping w logopedii organizowany przez K-Taping Academy w Dortmundzie, a także kurs dotyczący wykorzystania metody Makaton, obejmującej znaki manualne i graficzne w komunikacji. Swoje umiejętności poszerzała również w obszarze alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (AAC), terapii logopedycznej online, elementów metody werbalno-tonalnej, a także treningu słuchowego metodą Tomatisa, jako formy wspierającej terapię logopedyczną. Uczestniczyła także w szkoleniach poświęconych dwujęzyczności i jej wpływowi na rozwój językowy dziecka, funkcjom motorycznym narządów mowy w diagnozie i terapii (ze szczególnym uwzględnieniem seplenienia międzyzębowego), jak również w studium przypadku poświęconym zagadnieniom związanym z bilingwizmem. Łączy wiedzę merytoryczną z empatycznym podejściem do pacjenta. W pracy logopedycznej dąży nie tylko do poprawy funkcji mowy, ale także do wzmocnienia pewności siebie i komfortu w komunikacji. Ceniona za profesjonalizm, skuteczność oraz ciepły i wspierający kontakt.
Justyna Słupska – logopeda. Absolwentka kierunku „logopedia z fonoaudiologią” na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, specjalizująca się w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu, zwłaszcza na etapie edukacji szkolnej. Swoje doświadczenie w pracy z najmłodszymi pacjentami zdobywała w przedszkolach – zarówno językowych, jak i terapeutycznych – gdzie prowadziła zajęcia wspierające rozwój mowy, komunikacji i funkcji poznawczych.W pracy logopedycznej łączy podejście holistyczne z praktycznym doświadczeniem i kreatywnością. W terapii chętnie sięga po różnorodne techniki wspomagające rozwój dziecka, dostosowując metody do jego indywidualnych potrzeb i możliwości. Stosuje zabawy, elementy ruchu i rytmu, które nie tylko wspierają cele terapeutyczne, ale również wzmacniają motywację i zaangażowanie dzieci. Ukończyła kursy z zakresu logorytmiki, terapii ręki oraz terapii miofunkcjonalnej, stale poszerzając swój warsztat zawodowy. Jej dodatkową pasją jest teatr, głos i techniki relaksacyjne, które z powodzeniem wplata w codzienną pracę terapeutyczną – wspierając rozwój mowy, emisji głosu i umiejętności regulacji emocji u dzieci.Ceniona za ciepłe, uważne podejście do pacjenta oraz umiejętność tworzenia atmosfery bezpieczeństwa i otwartości, sprzyjającej rozwojowi komunikacyjnemu.
DIETETYK
Magdalena Kamińska – dietetyk (Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW) oraz certyfikowany psychodietetyk Instytutu Dietetyki i Promocji Zdrowia. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku przygotowanie pedagogiczne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w szeregu placówek medycznych oraz poradni dietetycznych, jak również poprzez uczestnictwo w branżowych kursach, konferencjach i szkoleniach naukowych. Pracowała z dziećmi w gabinecie dietetycznym, a także w czasie zajęć w przedszkolu, gdzie prowadziła warsztaty o tematyce żywieniowej. Jako dietetyk zajmowała się indywidualnym poradnictwem żywieniowym w poradni Sunkins Lżejsze Życie oraz w Oxygen Fitness & Wellness Club. Miała okazję uczestniczyć w szeregu porad żywieniowych w ramach projektu dla studentów oraz programu „Jakość w POZ”.